Статті
ВОЙЦІХ Інна Володимирівна
Кафедра: кафедра психології та соціальної роботи
Посада: доцент
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Почесні звання і відзнаки:
Профіль у Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?authuser=1&user=94_I43cAAAAJ
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1196-2662
Електронна пошта: [email protected]
Освіта
2008 р. – закінчила з відзнакою Хмельницький інститут соціальних технологій вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», спеціальність: психологiя, кваліфікація: психолога, диплом спеціаліста.
2008 р. – акінчила з відзнакою Хмельницький інститут соціальних технологій вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» за спеціальністю «Соціологія», кваліфікація: з соціології, бакалавра з соціальної роботи.
2009 р. – закінчила з відзнакою Хмельницький інститут соціальних технологій вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» за спеціальністю «Психологiя», кваліфікація: магістра психології, викладача вищого навчального закладу.
2016 р. – закінчила аспірантуру Хмельницького національного університету за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. Тема дисертації : «Формування емоційної компетентності майбутніх психологів в процесі фахової підготовки».
Підвищення кваліфікації
2020 р. – Довідка про стажування на базі Хмельницького національного університету (180 год./6 кредитів) № 8/20 від 10.06.2020 р.
2021 р. – Сертифікат онлайн-курсу «blend_ІТ: опануємо змішане навчання» ТзОВ «Едюкейшнал ера» (90 год./3 кредити).
12.11-18.12.2022 р. – Стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» на базі Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, сертифікат SZFL-0002290 від 18.12.2022 (180 год./6 кредитів)
2023 р. – стажування на базі Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, довідка №1/321 від 28.04.2023 р.
2025 р. – освітніій вебінар із наукометрії для підвищення кваліфікації «Основи наукометрії» Vebinar «The basics of scientrometracs» № AQ 1389 від 02.05.2025 (12,5 годин = 0,5 кредиту ECTS)
Навчальні курси
Вікова психологія
Вікова та педагогічна психологія
Конфліктологія
Основи спеціальної психології та педагогіки
Методика викладання психології
Психологія тілесності
Соціальна та політична психологія
Наукові інтереси: вікова психологія, емоційна компетентність, емоційний інтелект
Публікації
Монографії
1.Соціально-психологічна діяльність психолога в соціономічній сфері : колективна монографія / Н. В. Волинець, С. М. Кондратюк, Л. В. Левицька, А. П. Фрадинська, І. В. Войціх, О. А. Новікова [та ін.] ; за ред. Н. В. Волинець. Київ : Університет «Україна», 2017. 575 с.
Статті у фахових та наукометричних виданнях
- Войціх І. В. Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2015. № 11. С. 35-38.
- Войціх І. В. Аналіз стану сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : Зб. наук. праць. Випуск 46 / Редкол.: В. І. Шахов (голова) та ін. Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2016. С. 59-63
- Войціх І. В. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів. Вища школа : науково-практичне видання. 2016. № 6. С. 89-96
- Войціх І. В. Педагогічні умови формування емоційної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук. фах. вид. / Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького. Хмельницький: [б. в.], 2016. Випуск 4.
- Voitsich I. V. Methodic recommendations to scientific and pedagogic staff connected with the formation of emotional competence of future psychologists in the process of professional preparation / I. V. Voitsich: Innovative solutions in modern science № 5(5), 2016. P.47-62
- Войціх І. В., Гринчук Л. А. Емоційна компетентність в структурі професійної компетентності майбутнього фахівця соціономічного профілю. Міжнародний науковий журнал, Eurasian Academic Research Journal, Multilanguage Science Journal, 2017. № 9(15). С. 65-70
- Войціх І. В. Соціально-психологічні причини виникнення страхів у підлітковому віці. Eurasian Academic Research Journal, Multilanguage Science Journal, 2018. № 5(23). С. 143–147.
- Войціх І. В., Польовик О. В. Психолого-педагогічна та емоційна підтримка студентів в умовах військового стану. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка No 6 (354), 2022. С.117-124 URL: http://visnyk.luguniv.edu.ua/index.php/vped/issue/view/38/41
- Войціх І., Польовик О. Емоційна компетентність викладача закладу вищої освіти в умовах воєнного стану. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка. 2(18). https://doi.org/10.17721/2415-3699.2023.18.01
- Поляк О., Войціх І. Технології змішаного навчання в період кардинальний соціальних змін в Україні. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», №1(17). https://doi.org/10.17721/2415-3699.2023.17.10
Опубліковані праці апробаційного характеру
- Войціх І.В. Емоційна компетентність студентів в інтегрованому навчальному середовищі. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. пр. / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини “Україна”, Ін-т вищ. освіти Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. пед. Нац. акад. пед. наук України. Київ: Університет “Україна”, 2015.
- Войціх І. В. Педагогічні умови формування емоційної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 25-26 березня 2016 року): ? Львів: ГО “Львівська педагогічна спільнота”, 2016. С.73-75
- Войціх І. В. Особливості підготовки студентів – майбутніх психологів до роботи в дитячому навчальному закладі інклюзивного спрямування. Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю: тези доповідей ХVII Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Київ. – 22 листопада 2017 р.). Частина 1. К.: Університет «Україна», 2017. С.141-144.
- Войціх І. В. Психологічне консультування жінок учасників АТО. Підтримка та реабілітація учасників АТО в Україні: досвід та перспективи : Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Хмельницький, 2017. С. 124-126.
- Войціх І. В. Інтегроване освітнє середовище як засіб задоволення особами з інвалідністю своїх потреб отримання освіти. Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю: тези доповідей ХVIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 21 листопада 2018 р.). Частина 1. Київ : Університет «Україна», 2018. С. 24-26.
- Войціх І. В. Причини лихослів’я у дітей. Пріоритетні напрямки розвитку сучасних педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (10-11 серпня 2018 р., м. Одеса).Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. 104 с., С. 9-11
- Войціх І. В. Особливості роботи центрів підтримки інклюзивної освіти. Навчання і виховання в інклюзивному освітньому просторі: теорія та практика : тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (19 квітня 2019 року). Хмельницький : Хмельницький інститут соціальних технологій Університету «Україна», 2019. С. 21–23. Сертифікат № 057/2018;
- Войціх І. В. Модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище як засіб інформаційної підтримки навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями. ХІХ Міжнародній науково-практичній конференції «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики», 20-21 листопада 2019 року, ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ. У 3-х частинах. Частина 1. Киїі: Університет «Україна», 2019. С. 240-243.
- Войціх І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину. Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18-19 листопада 2020 р.), у 2-х частинах. Ч. 1. Київ: Університет «Україна», 2020. 415, с.325, URL: сhttps://uu.edu.ua/upload/Nauka/Novini/Actualni%20problemi_konferentsiya/2020/XX/inkluzija20_1.pdf
- Войціх І. В. Психологічне консультування жінок учасників АТО. ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Реабілітація учасників бойових дій в Україні: досвід та перспективи» (23 листопада 2018 року), Сертифікат № 064/2018
- Войціх І. В. Особливості роботи центрів підтримки інклюзивної освіти. ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Навчання і виховання в інклюзивному освітньому просторі: теорія та практика» (19 квітня 2019 року), Сертифікат № 029/2019 . С.21-23
- Войціх І. В. Модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище як засіб інформаційної підтримки навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах воєнного стану. Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 29–30 листопада 2023 р.). У ІІ част. Ч. І. К. : Університет «Україна», 2023. 665 с. С. 228-231. URL: https://uu.edu.ua/upload/Conference/inclusivne_osvitne_seredovische/2023/i nclusion_23_1.pdf.
- Войціх І. В. Особливості самооцінки здобувачів вищої освіти з різним рівнем емоційного інтелекту. VII Міжнародна наукова конференція «Міжгалузеві диспути: динаміка та розвиток сучасних наукових досліджень». Міжнародний Центр Наукових Досліджень. 14 лютого, 2025 р. м. Полтава, Україна С. 322-324 URL: https://archives.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/issue/view/14.02.2025
- Войціх І. В. Можливості психогігієни в інклюзії. Всеукраїнської науково-практичної конференції. «Інклюзія в Україні в умовах війни: виклики та перспективи». ХІСТ. 2025, травень.

